niedziela, 18 stycznia 2015

Jadłospis na jutro - sobota

Dzisiaj pojechałam na tygodniowe zakupy z listą. I obmyślam sobie menu na następny tydzień.
A tymczasem dzisiaj jest sobota i jedzonko z bieżących zapasów.
Zrobię tez pasztet taki swojski i bez wątróbki ( nie mogę jeść podrobów a bardzo je lubię).

I śniadanie:

Jak zwykle 1 kromka żytniego chleba z odrobiną masła.
Plasterek wędzonej piersi indyczej.
Plaster pomidora, papryki i kilka gałązek rukoli.




II śniadanie:

Gotowana marchew z natka pietruszki
1/2 szklanki jogurtu greckiego z rodzynkami.



Lunch:

Rosół z makaronem.



Obiad:

Gołąbek bez sosu.
2 łyżki tłuczonych ziemniaków.



Kolacja:

1 kromka chleba żytniego z pasztetem i ogórkiem.
1 szklanka soku z czerwonego grapefruita.




2 komentarze:

  1. Uwielbiam Twojego bloga :-) To wszystko tak smakowicie wygląda, że za każdym razem jak tu wchodzę, to mam ochotę gryźć monitor ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło i cieszę się , że trafiłam na czytelników. To, że blog jest czytany staje się dla mnie inspiracją do szukania nowych propozycji "z mojej lodówki". Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń