środa, 14 stycznia 2015

Jadłospis na jutro- czwartek.

Noc miałam koszmarną. Chciałam coś przekąsić. Ale nie poddałam się, Wytrzymałam.
Ale w dzień sobie wynagrodziłam. Nie, nie ilością ani innym niż planowałam jedzonkiem. Jadłam kolorami.
Jem na niebieskich talerzach, bo gdzieś kiedyś wyczytałam, że ten kolor pomaga w zmniejszeniu apetytu.
A kolorowe jedzonko pięknie na nich wygląda.

No i teraz robię to co też bardzo lubię. Układam sobie menu na jutro.

I śniadanie:

1 kromka żytniego chleba i odrobinka masła. Tak aby pozalepiać dziury. Ale masło musi być.
1 jajko ze szczypiorkiem . Pomidor.
Kubek kawy z łyżeczką płaską miodu.



II śniadanie:

Pieczone jabłko z łyżeczką dżemu brzoskwiniowego .
1/2 szklanki naturalnego jogurtu z łyżką wiórków kokosowych.



Lunch:

Zupa krem z pieczarek dodatkiem tartego sera i kopru.



Obiad:

2 małe ziemniaki z koperkiem
Brukselka posypana niewielką ilością wysmażonego wędzonego boczku
2 sadzone jajka.



Kolacja:

1 plaster pieczonego indyka
Pikle z domowej spiżarni. Papryka, ogórki, patisony, pory , pomidorki koktajlowe, rydze.
1 kromka żytniego chleba z odrobiną   masła.
1 szklanka zielonej liściastej herbaty z owocami pigwowca.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz