wtorek, 13 stycznia 2015

Jadłospis na jutro - środa

Pierwszy dzień minął bez problemów. Dałam radeńkę. Nawet nie musiałam za wiele ratować się ciepłą wodą gdy dopadał mnie głód. Spokojnie przeżyłam. I to mnie jeszcze bardziej wzmocniło w postanowieniu aby ograniczyć wiele produktów  i ograniczyć spożywaną ilość jedzonka.

A na jutro planuję:

I śniadanie :

1 kromka żytniego chleba z ociupinką masła
plasterek pieczonego indyka
kilka plasterków świeżej czerwonej papryki.
kubek kawy z 1 łyżeczką miodu. Ta ilość miodu jest jedyną słodyczą w moim codziennym menu.



II śniadanie:

1 starta marchewka + sok z cytryny
1/2 szklanki jogurtu + kilka rodzynek i kilka żurawin.



Lunch :

1 szklanka zupy pieczarkowej . Bez wygłupów. Taka jak ma być ze śmietaną.



Obiad :

Duszone warzywa z odrobiną masła + ryż paraboliczny.



Kolacja:

Sałatka z brokułów z fetą, koprem i oliwą z oliwek.
1 szklanka soku pomarańczowego "pół na pół "z zimną wodą . Sok świeżo wyciskam z 1 pomarańczy.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz