czwartek, 15 stycznia 2015

Jadłospis na jutro - piątek

Ale rozkręcam się!!!
Muszę do czegoś przyznać się. Ta moja dieta musi być oparta o produkty, które wolno jeść przy diecie moczanowej. nie jest to łatwe, bo wielu produktów nie wolno. A oprócz tego "prawie" wyeliminowałam słodycze. Pozwolę sobie tylko na kawałek ciasta w sobotę i w niedzielę. I tu ważne: zrezygnowałam z pszenicy i jej produktów. Zastąpię ją maka owsianą, gryczaną , żytnią i orkiszową. Będę po kolei sprawdzać jak takie mąki zachowają się w mojej kuchni.
No i co ja jutro będę jadła? Troszkę źle przygotowałam się do tygodniowego menu. Prawdę mówiąc , to w ogóle nie byłam przygotowana. Ale nadrobię to planując zakupy na przyszły tydzień.
 A więc:

I śniadanie:

Kromka żytniego chleba z masłem ( odrobiną) i miodem.
Kawa mocna ale z mlekiem.



II śniadanie:

1 szklanka tartego jabłka + marchew
1/2 szklanki jogurtu z rodzynkami i żurawiną. To była za duża porcja. Zjadłam tylko połowę.



Lunch: 

Jeszcze raz zupa krem z pieczarek + starty ser. Zostało mi trochę. A jest pyszna i szkoda ją wylać. Tym razem z zieloną pietruszką.



Obiad:

Kasza jęczmienna
Filety rybne w płatkach owsianych.
Surówka z kiszonej kapusty z dodatkiem szalotki i rodzynek.



Kolacja:

Fasolka szparagowa z czerwoną papryką oliwą z oliwek , czosnkiem , szczypiorkiem i sporą ilością ziół z ogródka.
1 kromka żytniego chleba.
1 szklanka świeżo wyciśniętego soku "pól na pół " z wodą.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz