poniedziałek, 19 stycznia 2015

Jadłospis na jutro- poniedziałek.

Troszkę mi się pokręciło w pisaniu. To przez weekend. Miałam mniej czasu. Ale już nadrabiam. Wieczorem będzie też nowy wpis na wtorek.

Dzisiaj jest poniedziałek. I jest to siódmy dzień moich wymysłów. czuję się świetnie. Głowa mnie nie boli, słaba nie jestem. Depresja też mnie nie dopadła. A wręcz przeciwnie. Po wczorajszej przecudnej niedzieli gdy ładowałam na spacerze baterie, mam wielkie  pokłady optymizmu.

A dzisiaj robię to co lubię bardzo albo jeszcze bardziej. Wymyślam sobie dania na poszczególne posiłki i je gotuję i smażę. Tak, tak nawet smażę. W bardzo malej ilości tłuszczu.

A jutro tzn. już dzisiaj będę jadła:

I śniadanie:

Kromka żytniego chleba z odrobiną ( jak zwykle) masła i troszkę większą ilością serka białego.
Kilka plasterków ogórka świeżego i rzodkiewki i avocado.
Kubek kawy z bardzo małą łyżeczką miodu.



II śniadanie:

Sałatka z owoców posypana posiekanymi orzechami włoskimi.
1/2 szklanki jogurtu greckiego.



Lunch:

Zupa jarzynowa . Głównie z warzyw zielonych: por, cukinia, brokuł , fasolka szparagowa.



Obiad:

Roladki z piersi indyka z warzywami. Sos zagęszczony był mąka orkiszową, którą też osypałam roladki.
Kasza jęczmienna.



Kolacja:

Paluszki z łososia, Łosoś był panierowany w mące orkiszowej.
Sałatka z rukoli i roszponki z suszonymi pomidorami i pestkami z dyni.
1 szklanka soku pomarańczowego ( pół na pół z wodą).




1 komentarz: