niedziela, 18 stycznia 2015

Jadłospis na jutro - niedziela

W niedzielę staram się nie stać długo przy garach. Najczęściej ( chociaż nie zawsze) powtarzam albo wykorzystuje dania sobotnie.
I dzisiaj tak też będzie.
Dodam jeszcze, że piję dużo zielonej herbaty . Kupiłam taką z sokiem ananasowym i drugą ze skórka grapefruita.

I śniadanie:

Kromka żytniego chleba z masłem.
Jajecznica z jednego jajka z pokrojoną świeżą czerwoną papryką.
Kubek czarnej kawy z miodem.




II śniadanie:

Mix owoców : gruszka, pomarańcza, khaki, avocado.
1/2 szklanki greckiego jogurtu bez dodatków.



Lunch:

Zupa pomidorowa bez śmietany ale za to posypana suszonymi ziołami z mojego ogródka.



Obiad:

Powtórka z rozrywki czyli gołąbek . Tym razem w sosie na bazie mojego sosu z cukinii + koncentrat pomidorowy i odrobina słodkiej śmietanki.
2 łyżki tłuczonych ziemniaków.



A ponieważ jest niedziela to... 3 kostki ptasiego mleczka o smaku cappucinno.

Kolacja:

Dostałam od Oli pasztet warzywny. Ona robi takie smaczne wynalazki.
Będzie więc kawałek pasztetu, rukola i roszponka z orzechami włoskimi i pestkami dyni.
1 szklanka soku ze świeżo wyciśniętego czerwonego grapefruita.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz