poniedziałek, 1 grudnia 2014

Zakupy jakich dotąd nie robiłam.

Dzisiaj wybrałam się do centrum handlowego po zakup nowych produktów.
Kupiłam: dziki brązowy ryż, ryż paraboliczny, makaron rurki  i kokardki z mąki z pełnego ziarna. Kupiłam też mąkę z pełnego ziarna. Dla nas kupiłam żytni chleb. Prawdę mówiąc, to żytni chleb jemy już dłuższy czas.

I dzisiaj przygotowałam na obiad ryż brązowy + pieczarki w sosie pomidorowym z odrobiną śmietanki 12%.

Obiad bardzo prosty w przygotowaniu.
Na 2 łyżkach oleju słonecznikowego podsmażyłam cebulkę i dodałam pieczarki oraz sól i ziołowy pieprz.
Gdy już wyparowała woda a pieczarki lekko zezłociły się, dodałam 2 łyżeczki koncentratu pomidorowego a potem 1/2 kartonika śmietanki 12%.
Wymieszałam dokładnie i chwilkę poddusiłam.
W między czasie ugotowałam 1 torebkę ryżu. Nie umiem gotować ryżu w torebkach. gdy otworzyłam to stwierdziłam, że jest jeszcze za twardy i musiałam go dogotować do mojego poziomu miękkości.

Danie podałam z sałatką z buraków pokrojonych w talarki , ogórka kiszonego i cebulki. wszystko polałam odrobiną oleju i posypałam posiekanymi różnymi orzeszkami.


Smacznego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz